Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Δήμος Αναστασιάδης: Πήγα στο Voice για να βοηθήσω τον Μιχάλη

Ο τραγουδιστής μίλησε στον Θέμο για όλα!


Απέναντι από τον Θέμο Αναστασιάδη, τον Βαγγέλη Περρή και τη γυναίκα της παρέας, Δούκισσα Νομικού κάθισε το βράδυ της Τρίτης ο Δήμος Αναστασιάδης.

Ο τραγουδιστής αποκάλυψε στο δεύτερο «Όλα τρέλα» αυτής της εβδομάδας, την επερχόμενη εμφάνισή του στο σόου «The Voice». Ο Δήμος Αναστασιάδης θα συνεργαστεί με τον Μιχάλη Κουϊνέλη και συγκεκριμένα θα βρεθεί στη θέση του συμβούλου του Μιχάλη στη φάση των Battles.

«Πήγα γιατί μου το πρότεινε ο Μιχάλης και επειδή είναι φίλος. Μου είπε πως θέλει να πάω ως σύμβουλος στο The Voice, μου άρεσε πάρα πολύ, ήταν κάτι που θα ήθελα να κάνω. Θα είμαι στη φάση των Battles, που θα προβληθεί σύντομα. Εμένα δουλειά μου είναι να βρω τα κομμάτια των παικτών, να δημιουργήσω ντουέτα και να δημιουργήσω μια "μάχη" μεταξύ των παικτών. Εγώ γι' αυτό κλήθηκα και όλα θα τα κάνω πάντα σε συνδυασμό με τον Μιχάλη» αποκάλυψε ο Δήμος Αναστασιάδης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...