Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Τα πήρε με το Λιάγκα η Ηλιάκη: Υπάρχει και ένα όριο στην πλάκα

Η Μαρία Ηλιάκη έδωσε συνέντευξη στο 7 Μέρες Tv και μίλησε για την προσωπική της ζωή, ενώ δε δίστασε να αναφερθεί στα σχόλια που έχουν γίνει για την ίδια όσον αφορά τα ερωτικά της από τον Γιώργο Λιάγκα πρωτίστως, αλλά και από τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, λέγοντας πως «η πλάκα έχει και τα όρια της».


Για τις ερωτικές και φιλικές σχέσεις της η παρουσιάστρια είπε ότι «Έχω φίλους που είναι για μένα σχέσεις ζωής κι έχω και ανθρώπους και συντρόφους που έχουν περάσει από τη ζωή μου και παραμένουν και είναι πολύ σημαντικοί για μένα. Από εκεί και πέρα, στην προσωπική μας ζωή καλό θα είναι τις λάθος επιλογές να τις χρεώνουμε στον εαυτό μας. Προφανώς, λοιπόν, ήταν κάποιες δικές μου λάθος επιλογές» ενώ ανέφερε και το πόσο πιστεύει στον ιδανικό σύντροφο: 


«Είναι σαν ένα παραμύθι και μου αρέσει αυτό, γιατί πιστεύω στα παραμύθια. Μου αρέσει να πιστεύω ότι κάπου εκεί υπάρχει κάποιος που μπορεί να είναι ο ιδανικός για σένα. Βέβαια, η λέξη ιδανικός είναι λίγο βαριά και είναι και λίγο ουτοπία να πιστεύουμε ότι ο άλλος θα μας ταιριάζει 100%. Εξάλλου, ο γάμος αυτό δεν είναι; Μια διαρκής προσπάθεια να είμαστε και οι δυο καλά; Τα πράγματα που αφήνουμε και δεν τα παλεύουμε, μας αφήνουν κι αυτά».

Ακολούθως, απάντησε στους δύο άντρες που τη χαρακτήρισαν «ξινή» ο μεν Ουγγαρέζος και ο δε Γιώργος Λίαγκας είχε δηλώσει ότι αν επιθυμεί η Μαρία Ηλιάκη να βρει σύντροφο πρέπει να βάλει λίγο νερό στο κρασί της : «Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει για μένα, δεν με αφορά. Και όπως έχω ξαναπεί, δεν με αφορά να τα έχω καλά με όλους. Με λίγα λόγια, θέλω αυτοί που με συμπαθούν να το κάνουν γι΄ αυτό που είμαι. Ξέρω αν είμαι κακός άνθρωπος, ξινός ή όχι και οι άνθρωποι οι οποίοι είναι δίπλα μου επίσης ξέρουν τι είμαι, οπότε δεν με ενδιαφέρει τι λένε κάποιοι άλλοι για μένα. Αν ξινός θεωρείται, λοιπόν, κάποιος που λέει τη γνώμη του και δεν γλείφει από το πρωί μέχρι το βράδυ κάποιον άλλο, τότε ναι, μπορεί και να είμαι ξινή. Εγώ πάλι, αν με ρωτάς, πιστεύω ότι είμαι ένας πολύ γλυκός άνθρωπος.

Κι εγώ κάνω μια εκπομπή στην οποία σχολιάζουμε άλλες εκπομπές και σχολιάζουμε από τα ρούχα μέχρι το τι θα πει κάποιος. Από εκεί και πέρα, όμως, νομίζω ότι υπάρχει ένα όριο για το κατά πόσο μπορεί να προσβάλλεις ή να θίξεις κάποιον. Νομίζω ότι και η πλάκα έχει τα όριά της. Βέβαια, επειδή ακριβώς σχολιάζω κι εγώ τους άλλους, είμαι πιο ανεκτική στο τι μπορεί να πει κάποιος άλλος για μένα. Τώρα, σε ό, τι αφορά τον Γιώργο Λιάγκα, νομίζω ότι το σχόλιο που έκανε εκείνη την ημέρα ήταν λίγο άτοπο και άστοχο, διότι προφανώς δεν είχε δε την συνέντευξη που είχα δώσει εγώ στο Νίκο (Μουτσινά). Εγώ δεν βγήκα να κλαφτώ ποτέ αν είμαι μόνη μου ή όχι. Και το αν είμαι μόνη μου ή όχι, κι αν είμαι καλά στα προσωπικά μου και το τι γίνεται μέσα στο σπίτι μου το ξέρω μόνο εγώ. Η ερώτηση του Νίκου ήταν γιατί, ενώ λες ότι το όνειρό σου είναι να κάνεις οικογένεια και παιδιά, δεν το έχεις κάνει μέχρι τώρα. Και η απάντηση μου ήταν γιατί θεωρώ ότι όλες μου οι επιλογές μέχρι τώρα ήταν λάθος. Κι αυτό είναι κάτι που πρέπει να το ψάξω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...