Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Καλομοίρα: Μίλησε για το πρόβλημα υγείας των παιδιών της και η Φαίη Σκορδά ξέσπασε σε κλάματα

"Τα παιδιά μου ήρθαν στο σπίτι με μηχανήματα στην καρδιά τους"

 
 Η Καλομοίρα ήταν καλεσμένη στο "Πρωινό" την Δευτέρα 10 Μαρτίου και μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στην περίοδο της ζωής της μετά την γέννηση των διδύμων της αλλά και το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν τα παιδάκια.
 
"Έκλαιγα... Πήγαινα σπίτι κι ένιωθα μόνη που τα παιδιά δεν ήταν στην κοιλιά μου. Είχα αφήσει τα παιδιά στο νοσοκομείο σε θερμοκοιτίδα, πήγαινα σπίτι και ένιωθα κακή μάνα που τα άφηνα μόνα τους. Μου πήρε λίγο καιρό να συνέλθω. Όταν ήρθαν στο σπίτι, χάρηκα αλλά ήρθαν με μηχανήματα που μετρούσαν τις ανάσες και τον χτύπο της καρδιάς τους. Έκλαιγα κι έλεγα στο γιατρό να μην τα φέρουμε σπίτι. Ο γιατρός μου έλεγε ότι αν δεν ήταν έτοιμα δεν τα φέρναμε σπίτι", είπε η Καλομοίρα για τον πρώτο καιρό με τα παιδιά στη ζωή της.

Η Φαίη Σκορδά, στο άκουσμα αυτής της διήγησης δεν μπόρεσε να κρατήσει τα δάκρυά της, με την Καλομοίρα να της δίνει κουράγιο.

"'Έξι μήνες ήταν στο σπίτι με τα μηχανήματα. Τώρα που πέρασε ένας χρόνος το έχω ξεχάσει, αλλά τότε ήταν πολύ δύσκολο", συμπλήρωσε η Καλομοίρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...