Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Αυτή η εγκυμοσύνη μου λειτουργεί σε αυτόματο πιλότο

«Όταν έχεις στο σπίτι ένα μωρό και ειδικά στην φάση που είναι το δικό μου, που είναι εννιάμιση μηνών, μπουσουλάει και θέλει 24 ώρες προσοχή, δεν μου μένει και πολύς χρόνος να σκεφτώ το άλλο μωράκι»


Για το δεύτερο της παιδί, τα κιλά της εγκυμοσύνης, αλλά και το νέο της ξεκίνημά στον Alpha με την εκπομπή «Happy Day», που κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 17 Μαρτίου μίλησε σε τηλεοπτικό περιοδικό η Σταματίνα Τσιμτσιλή.


«Ήμουν πάρα πολύ θετική γιατί τον σταθμό είχαμε συζητήσει και μέσα στη σεζόν για κάποια πράγματα - αν και σε πολύ αρχική φάση. Είναι ένα μεγάλο κανάλι, τα στελέχη που διαμορφώνουν το πρόγραμμα είναι πολύ ικανά και ήταν πολύ μεγάλη μου χαρά και μια αναπάντεχη έκπληξη στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Ήταν ένα περιβάλλον στο οποίο ήθελα να δουλέψω», είπε η παρουσιάστρια, εξηγώντας ποια ήταν η πρώτη της αντίδραση στην πρόταση του Alpha.

Αναφορικά με την εγκυμοσύνη της και αν αυτό επηρέασε τους υπεύθυνους του προγράμματος του Alpha, είπε: «Θεωρώ ότι τους επηρέασε όπως επηρέασε και μένα και ήταν κάτι που το συζητήσαμε. Είπαμε ότι ξεκινάμε και -ούτως η άλλως η εκπομπή αυτή έχει την προοπτική να συνεχιστεί και την επόμενη σεζόν- οπότε θεωρώ ότι το μικρό χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί να λείψω δεν θα είναι πρόβλημα».

Όσο για το αν η δεύτερη εγκυμοσύνη είναι πιο εύκολη;  Η Σταματίνα Τσιμτσιλή παραδέχτηκε  στο περιοδικό «7 Μέρες TV»: «Για να είμαι ειλικρινής -και είναι άδικο για το δεύτερο κοριτσάκι μου- η εγκυμοσύνη αυτή λειτουργεί σε αυτόματο πιλότο. Όταν έχεις στο σπίτι ένα μωρό και ειδικά στην φάση που είναι το δικό μου, που είναι εννιάμιση μηνών, μπουσουλάει και θέλει 24 ώρες προσοχή, δεν μου μένει και πολύς χρόνος να σκεφτώ το άλλο μωράκι. Πέρυσι χάιδευα την κοιλίτσα μου, μιλούσα στη Νάγια, τη φανταζόμουν πώς θα είναι στο σπίτι... Τώρα βάζω το χεράκι της πάνω στην κοιλιά μου και της λέω "εδώ είναι η αδελφούλα σου". Ελπίζω ότι όταν θα γεννηθεί και το δεύτερο κοριτσάκι μου, θα μπορέσω να βρω τις σωστές ισορροπίες».

Τέλος, αποκάλυψε αν προσέχει τη διατροφή της: «Για να είμαι ειλικρινής δεν με ανησυχεί, με την έννοια να κάνω μια διατροφή, αλλά σίγουρα σε σχέση με την πρώτη εγκυμοσύνη είμαι λίγο πιο προσεκτική. Θα φάω αυτό που θέλω αλλά δεν θα κάνω αυτό που έκανα την πρώτη φορά, που ουσιαστικά εκτόνωσα όλα τα στερητικά σύνδρομα που είχα για χρόνια και πήρα 20 κιλά», είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...