Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Γνωστή παρουσιάστρια στο Πρωινό mou: Έχω να κάνω σεξ 8 χρόνια [βίντεο]


Χωρίς ίχνος ντροπής η παρουσιάστρια και γνωστή σεφ, ήταν καλεσμένη σήμερα στο Πρωινό mou και μίλησε στον Πέτρο Κωστόπουλο και τη Τζένη Μπαλατσινού για την ζωή της, τις ερωτικές σχέσεις και... την έλλειψη του σεξ στη ζωή της.


Η Ελένη Ψυχούλη είναι μια από τις πλέον επιτυχημένες μαγείρισσες και για πρώτη φορά αποκαλύπτεται και μιλάει για το γιο της, αλλά και όσα έμαθε από τις σχέσεις.

«Έχω κόψει τελείως της σχέσεις, νομίζω ότι είμαι 8 χρόνια μόνη μου» ανέφερε η Ελένη όταν την ρώτησε η Τζένη Μπαλατσινού πως είναι στα προσωπικά της και όταν ο Πέτρος Κωστόπουλος της είπε «αναφέρεσαι σε σχέση όχι σεξ» απάντησε αφοπλιστικά:

«Όχι, σεξ...με ένα μικρό διάλειμμα. Στα 45 μου συνειδητοποίησα ότι μπορείς να κάνεις πολλά υπέροχα πράγματα, αλλά δεν το έχω με τις σχέσεις. Τώρα θα κλείσω τα 51, αν μου πεις τι σου έμαθε η ζωή για τις σχέσεις, στα 18 μου ήξερα πιο πολλά να σου απαντήσω. Ξέρω πώς να δημιουργώ πολύ μεγάλα πάθη και να ζω, αλλά δεν ξέρω πως αυτά μπορούν να εξελιχθούν σε μια οικογένεια σε μια αγάπη βαθιά, δεν το έχω πολύ. Βέβαια, είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη μόνη μου, θεωρώ ότι είναι και ένα δικαίωμα των ανθρώπων που είναι ευτυχισμένοι μόνοι. Δεν θέλω να βρω κάποιον, θα τον κλωτσήσω αν έρθει. Αν ξαναερωτευτώ θα είναι ένα έργο που το έχω δει με την ίδια αρχή μέση και τέλος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...