Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Δέσποινα Βανδή: «Θα ξαναέκανα τη Eurovision και με φως απορροφητήρα»!


«Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ με τα σχόλια»...
Στο Πρωινό μίλησε η Δέσποινα Βανδή απαντώντας με αφοπλιστική άνεση σε όλες τις ερωτήσεις της Φαίης Σκορδά. 
Για τις φήμες που θέλουν να εμφανίζεται το καλοκαίρι σε νυχτερινό κέντρο μαζί με τον Γιάννη Πλούταρχο, η Δέσποινα τόνισε: «Δεν ισχύει τίποτα».

Μετάνιωσε για την απόφασή της να μη συνεργαστεί με το Νότη Σφακιανάκη μετά τις δηλώσεις του για τη Χρυσή Αυγή;

«Δεν θεωρώ ότι μου βγήκε σε κακό. Θεώρησα ότι έπραξα με βάση τη φιλοσοφία μου και στάση της ζωής μου. Ούτε το σκέφτηκα αυτό, έκανα όπως αισθάνθηκα».

«Για την παρουσίαση το σκέφτεσαι;», ήταν η επόμενη ερώτηση της Φαίης και η τραγουδίστρια απάντησε: «Όχι βέβαια! Σαν μια ωραία παρέα το κάναμε μαζί με τον Γιώργο. Πέρασα τέλεια στην Eurovision, αλλά μετά στεναχωρήθηκα πάρα πολύ. Βγήκαμε κακοφωτισμένοι. Δίκιο έχετε, αλλά εγώ και το φως του απορροφητήρα να μου ρίχνατε πάνω μου θα το ξανάκανα με τον Καπουτζίδη»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...