Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Απίστευτος on air εκνευρισμός της Μπέσυς Μάλφα: «Αυτά είναι για σας τους Έλληνες που είσαστε λαμόγια»!

Αποχώρησε έξαλλη από τη ζωντανή σύνδεση, λίγο πριν την πρεμιέρα του YFSF - Δείτε το βίντεο!


Απρόσμενη τροπή πήρε η συνέντευξη που έδινε η Μπέσυ Μάλφα σε απευθείας σύνδεση έξω από το στούντιο που θα γίνει απόψε η πρεμιέρα του YFSF. Η ηθοποιός και κριτής στο show, μιλούσε στην εκπομπή Αποκαλυπτικά, όταν άρχισε να εκνευρίζεται με τις ερωτήσεις του δημοσιογράφου.


«Θα υπάρχει αυστηρή κριτική στους παίκτες που δεν έχετε δουλέψει μαζί;», ρώτησε ο ρεπόρτερ και η Μπέσυ Μάλφα απάντησε εκνευρισμένη: «Όχι, αυτά είναι για σας τους Έλληνες που είσαστε λαμόγια! Εγώ έχω σπουδάσει αλλού, είμαι μισή μισή, δεν παίζει»...

«Μισή μισή Ελληνίδα;», ζήτησε διευκρίνηση ο δημοσιογράφος και η ηθοποιός αποχώρησε λέγοντας: «Είμαι βέρα Ελληνίδα, οπότε δεν είμαι λαμόγιο. Οι ερωτήσεις αυτές δεν μου αρέσουν που μου κάνεις. Άμα θες να βρεις ίντριγκες, κίτρινα και τέτοια, με μένα φίλε μου δεν την έχεις Γεια σας»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...