Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Αγορίτσα Οικονόμου: «Είπα αμέσως το «ναι» για το Κάτω Παρτάλι»

«Όταν μου τηλεφώνησε ο Λευτέρης Παπαπέτρου -με τον οποίο είχα συνεργαστεί στο θέατρο- είπα αμέσως το ναι» τόνισε η Αγορίτσα Οικονόμου.


«Η Λάμπραινα, σύζυγος του Γιακουμή και μάνα ενός κοριτσιού, δεν είναι απλή νοικοκυρά, γνωρίζει πολλά μυστικά για όλο το χωριό. Η καταγωγή των γονιών μου είναι από τη Θεσσαλία. Μπορεί να μεγάλωσα στο κέντρο της Αθήνας, ασυνείδητα στη μνήμη μου όμως έχω τις εικόνες των μαυροντυμένων γυναικών που έβλεπα στα χωριά. Αυτό που μου αρέσει από τη σειρά είναι ότι επειδή δεν έχω κήπο στο σπίτι μου, με αφορμή τα γυρίσματα έρχομαι σε επαφή με τη φύση, τη λεβάντα και το θυμάρι που μυρίζουν κι αυτό με ηρεμεί πολύ» είπε σε καθημερινή εφημερίδα. 


Η Αγορίτσα έχει άλλο ένα λόγο να είναι χαρούμενη φέτος. «Υποδύομαι τη Σοφία Βέμπο σε νεαρή ηλικία στο θέατρο Badminton, στην παράσταση “Η Μαρινέλλα συναντά τη Βέμπο”. Νιώθω πολύ τυχερή που συνεργάζομαι με τη μεγάλη κυρία του τραγουδιού, μια σπουδαία τραγουδίστρια που θαύμαζα από κορίτσι. Είναι μια γυναίκα γενναιόδωρη, ευγενική, τρυφερή. Μέχρι τις 23 Μαρτίου θα εμφανιζόμαστε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και ομολογώ πως η αποδοχή των Βορειοελλαδιτών είναι μεγάλη».  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...