Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Δημήτρης Αρβανίτης: «Το τέλος των “Κλεμμένων ονείρων” το γνωρίζω μόνο εγώ. Δεν έχω ενημερώσει ούτε το κανάλι»

Τα «Κλεμμένα όνειρα» συνεχίζουν με επιτυχία για τρίτη σεζόν και ο σκηνοθέτης, Δημήτρης Αρβανίτης μίλησε για το τέλος της σειράς.


«Το τέλος το γνωρίζω μόνο εγώ. Δεν έχω ενημερώσει ούτε το κανάλι. Την ημέρα του γυρίσματος, θα μπω μόνος μου στο πλατό και θα γυρίσω τις σκηνές χωρίς συνεργείο, με τους ηθοποιούς να μαθαίνουν το όρντινο τελευταία στιγμή. Ξέρω ακριβώς τι θέλω να κάνω δραματουργικά και, όταν το δείτε, θα καταλάβετε τι έχω κάνει! Θα σας τρελάνει! Μόλις τελειώσω το μοντάζ του επεισοδίου, θα το παραδώσω στο κανάλι ο ίδιος», δήλωσε στο περιοδικό «Τvbox».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...