Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Η Βανδή απέρριψε υποψήφια αλλά ,μετάνιωσε! «Έχω κάνει βλακεία, έπρεπε να είσαι στο The Voice»

Μετάνιωσε η Δέσποινα Βανδή που δεν πάτησε το κουμπί ακούγοντας την Nίνα Κουμή, να ερμηνεύει το τραγούδι της Νατάσας Θεοδωρίδου «Δύσκολες στιγμές».


«Θέλω να σας πω ειλικρινά ότι έχω θυμώσει πολύ με τον εαυτό μου, είμαι πολύ στενοχωρημένη. Γιατί την άφησα απ΄ εξώ; Γιατί; Έχω κάνει βλακεία, έπρεπε να είσαι στο The Voice», αναρωτιόταν συνεχώς η Δέσποινα ενώ κάποια στιγμή σηκώθηκε και ζήτησε μια δεύτερη ευκαιρία για να την περάσει στην επόμενη φάση. Δείτε πως αντέδρασε η τραγουδίστρια!

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...