Ο Alpha επέλεξε τα ψηφιακά του Μέσα για να προβάλλει αποκλειστικά το νέο, πολυαναμενόμενο επεισόδιο της σειράς «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» και το «στοίχημα» απέδωσε, καθώς δεκάδες χιλιάδες συντονίστηκαν στις ψηφιακές πλατφόρμες για να δουν πρώτοι τις περιπέτειες των τριών πιο αγαπημένων ζευγαριών της ελληνικής τηλεόρασης.
Mε σύνθημα «Νικάμε τη μελαγχολία της Κυριακής με τη ‘Μουρμούρα’ της Δευτέρας», ο Alpha έδωσε για πρώτη φορά την ευκαιρία στους διαδικτυακούς fans της σειράς, να δουν το νέο επεισόδιο της επιτυχίας της φετινής σεζόν, 24 ώρες πριν την προγραμματισμένη προβολή του στον τηλεοπτικό «αέρα». Συγκεκριμένα, την προηγούμενη Κυριακή από τις 21:00 και για 4 ώρες το www.alphatv.gr και το Alpha Mobile App πρόβαλλαν αποκλειστικά το νέο επεισόδιο.
Παράλληλα, οι φίλοι της σειράς στο Facebook, έκαναν… “join” κατά χιλιάδες στο ειδικό Facebook event –το πρώτο ελληνικού καναλιού- που οργανώθηκε για την ενέργεια. Μάλιστα, την ώρα της αποκλειστικής online προβολής, στον «τοίχο» του event αλλά και το Twitter, στήθηκε μία πρωτότυπη ανταλλαγή φωτογραφιών (με το hashtag #mourmoura) από τους fans της σειράς που παρακολουθούσαν πρώτοι το νέο επεισόδιο.
Η ενέργεια, η οποία προωθήθηκε αποκλειστικά και μόνο online (owned και paid media, Alpha TV Facebook, Twitter και YouTube) ήταν ιδιαιτέρως επιτυχημένη, τόσο από πλευράς επισκεψιμότητας, καθώς το επεισόδιο είχε 60.000 προβολές, όσο και εμπορικά, τυγχάνοντας μεγάλης υποστήριξης από μεγάλα brands της αγοράς.
Ο Alpha, στηρίζοντας τις ψηφιακές πλατφόρμες του, θα συνεχίσει να επενδύει σε παρόμοιες ενέργειες, προσφέροντας αποκλειστικό και πρωτότυπο περιεχόμενο στους χρήστες του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.