Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Τι λέει η Σίσσυ Φειδά για τον κατά 11 χρόνια νεότερο σύντροφό της

«Μπορεί να έχω παντρευτεί και να μην το ξέρετε!», είπε σε συνέντευξή της


Για τη σχέση της με τον σύντροφό της, Γιώργο Ανδρίτσο, ο οποίος είναι 11 χρόνια νεότερός της, τη συγκατοίκησή τους, αλλά και το γάμο μίλησε η Σίσσυ Φειδά σε πρόσφατη συνέντευξή της, την ώρα που φωτογραφιζόταν στο σπίτι της στο Κολωνάκι για το περιοδικό.


«Δεν μου έχει ξανατύχει να είμαι με κάποιον 11 χρόνια μικρότερό μου, γιατί δεν με έλκυαν οι νεότεροι άντρες», δήλωσε η αρχιτέκτονας εσωτερικών χώρων στο περιοδικό «ΟΚ!» και συνέχισε: «Με διεκδίκησε πολύ συνειδητά και πολύ αντρίκια γι' αυτό πέτυχε το στόχο του. Είναι ένας άνθρωπος που έχει επίγνωση του εαυτού του και των θέλω του».

Όσον αφορά στη γνώμη των άλλων; «Όλοι ήταν υπέρ αυτής της σχέσης. Και οι φίλοι μου και οι γονείς μου, όπως και οι δικοί του οι γονείς. Εγώ ήμουν εκείνη που είχε πρόβλημα» και αποκάλυψε για τη σχέση τους: «Μπορεί να τσακωθούμε με τον Γιώργο για κάτι και να υποχωρήσει εκείνος, όχι από αδυναμία, αλλά από δύναμη».

Τέλος, όταν ρωτήθηκε αν σκέφτεται το γάμο και πώς θα αντιδρούσε σε μια πρόταση γάμου, η Σίσσυ Φειδά είπε: «Και που ξέρεις ότι δεν έχει γίνει ήδη; Μπορεί να έχω παντρευτεί και να μην το ξέρετε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...