Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Η Βίκυ Χατζηβασιλείου μίλησε για την αποβολή της

«Το είχα βιώσει όπως όλες οι γυναίκες. Είχα ήδη δύο παιδιά και μου έδινε άλλη ασφάλεια»


Η οικογένειά της, τα παιδιά της και η αποβολή που είχε στην τρίτη της εγκυμοσύνη, μετά την απόκτηση των δύο αγοριών της ήταν μερικά από τα θέματα για τα οποία μίλησε η Βίκυ Χατζηβασιλείου στην εκπομπή Happy Day.

«Το είχα βιώσει όπως όλες οι γυναίκες. Είχα ήδη δύο παιδιά και μου έδινε άλλη ασφάλεια. Είναι μέσα στη ζωή. Τότε είπα πως δεν θα κάνω τρίτο παιδί. Όταν ήμουν έγκυος στο πρώτο παιδί δεν ήθελα να μάθω το φύλο. Γέννησα και τα δύο παιδιά χωρίς επισκληρίδιο. Είπα ότι αν κάνω δεύτερο θα ήθελα να είναι αγόρι. Είχα προαίσθημα ότι είναι κορίτσι, ο άντρας μου είχε αγοράσει όλα τα ροζ φορμάκια που υπήρχαν στην αγορά, τα οποία τα λυπήθηκα και τα φόρεσα μετά στον γιο μου. Τα πιο unisex!», είπε η Βίκυ Χατζηβασιλείου.

Η παρουσιάστρια μίλησε ακόμα για τις θυσίες που έκανε στην καριέρα της για να δημιουργήσει την ευτυχισμένη οικογένεια που έχει σήμερα στην Θεσσαλονίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...