Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Εφερνα το τέλος του κόσμου για πράγματα χαζά»

Η νέα εκπομπή «Happy Day», η γέννηση της κόρης της, η απρόσμενη εγκυμοσύνη, τα μαθήματα ψυχανάλυσης και αυτογνωσίας, το συγγραφικό εγχείρημα και ο ιδανικός άντρας που ακούει στο όνομα Θέμης Σοφός...


Η Σταματίνα έχει κάθε λόγο να λάμπει: από σήμερα βρίσκεται στο τιμόνι της νέας της εκπομπής στον ALPHA, κρατά τη ραδιοφωνική εκπομπή της στον Ρυθμό, συνεχίζει να διδάσκει στη Σχολή Δημοσιογραφίας του ΑΝΤ1, ετοιμάζεται να εκδώσει το πρώτο της μυθιστόρημα, κρατά στην αγκαλιά της την κόρη της Νάγια και αναμένει με χαρά το δεύτερο παιδί της. 


- Πότε και πώς σου έγινε η πρόταση για την παρουσίαση της εκπομπής «Happy Day» στον ALPHA; Εντελώς ξαφνικά. Μια Παρασκευή μεσημέρι μού τηλεφώνησε η Ζήνα Κουτσελίνη και κλείσαμε ένα ραντεβού με τον Τζώνη Καλημέρη. Δεν το πολυανέλυσα γιατί αυτή η δουλειά με έχει διδάξει να ζω στην πραγματικότητα και να μην ονειροβατώ. Το είπα μόνο στον Θέμη και στη συνάντησή μας δώσαμε τα χέρια μέσα στα πρώτα 10 λεπτά.

- Δεν σε προβλημάτισε το γεγονός ότι διανύεις τον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης σου; Στο ραντεβού μού είπαν ότι θέλουν να συνεργαστούμε ανεξαρτήτως εγκυμοσύνης και ότι η εκπομπή αυτή έχει προοπτική. Οι άνθρωποι σέβονται την κατάστασή μου και επιθυμία τους είναι μια συνεργασία σε βάθος χρόνου. Αλλωστε, πρώτα ο Θεός, γεννάω στα τέλη Ιουνίου, εποχή που συμπίπτει με το κλείσιμο της τηλεοπτικής σεζόν.

- Τι θα δούμε στη νέα σου εκπομπή; Πρόκειται για μια καθημερινή εκπομπή, από τις 8 έως τις 10 το πρωί, μέσω της οποίας επιθυμούμε να ανοίξουμε ένα παράθυρο στην αισιοδοξία. Είναι μια εναλλακτική, ψυχαγωγική πρόταση με μαγειρική, χρηστικά θέματα, ζωντανές συνδέσεις, συνεντεύξεις καλλιτεχνών, lifestyle και gossip. H ομάδα πλαισιώνεται από την Ελένη Τσολάκη, μια γνήσια τσαούσα Θεσσαλονικιά με μπρίο, τον Δημήτρη Παπανώτα, που έχει γράψει τη δική του τηλεοπτική πορεία, και τον Νίκο Αναδιώτη, ο οποίος εκτός από ομορφιά διαθέτει εξαιρετικό χαρακτήρα και υψηλές αξίες όπως η οικογένεια και η θρησκεία.

- Πόσο σε αγχώνουν οι «απέναντί» σου Γιώργος Παπαδάκης, καθώς και τα δίδυμα Λυριτζή - Οικονόμου και Καμπουράκη - Οικονομέα; Θέλω να πιστεύω ότι όταν κάνεις τη δουλειά σου με αγάπη και παρουσιάζεις κάτι που πιστεύεις κάποιοι θα ανταποκριθούν. Δεν πάμε να κάνουμε τη μεγάλη καινοτομία, αυτό που θέλουμε είναι να δώσουμε στον κόσμο την ευκαιρία να χαμογελάσει. Καμία ζώνη δεν είναι στρωμένη με ροδοπέταλα. Πιστεύω στη διαφορετικότητά μας.

- Εχεις άγχος; Εχω τη γλυκιά αγωνία του νέου ξεκινήματος, ένα δημιουργικό τρακ. Αγχος δεν έχω, γιατί μετά τη γέννηση της κόρης μου Νάγιας είδα τα πράγματα αλλιώς. Ιεράρχησα διαφορετικά τις προτεραιότητές μου και συνειδητοποίησα ότι μπορώ να είμαι εξίσου δημιουργική και χωρίς τηλεόραση. Αρχισα να διδάσκω στη Σχολή Δημοσιογραφίας του ΑΝΤ1, είχα την εκπομπή μου στον Ρυθμό και τελείωσα το βιβλίο μου. Παρότι είχα μάθει να υπάρχω στον μικρόκοσμο της τηλεόρασης, απομυθοποίησα τελικά πολλά πράγματα που θεωρούσα κάποτε το Α και το Ω. Σήμερα επιστρέφω πιο ήρεμη και αν κάτι δεν πάει καλά, δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου.

- Τι βιβλίο ετοιμάζεις; Πρόκειται για ένα ερωτικό μυθιστόρημα. Εχω δώσει τα χέρια με έναν μεγάλο εκδοτικό οίκο αλλά ακόμα δεν έχω υπογράψει. Υπολογίζω να εκδοθεί κοντά στα Χριστούγεννα. Από μικρή έγραφα σε περιοδικά, εφημερίδες, κάποια στιγμή όμως ήθελα να δω αν μπορώ να γράψω μια ιστορία με αρχή, μέση και τέλος. Αρχισε να μου αρέσει, να προχωράει και όταν έφτασα να έχω γράψει 20.000 λέξεις αποφάσισα να το κάνω βιβλίο. Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν φανταζόμουν πως θα γινόταν βιβλίο κάτι που ξεκίνησα για πλάκα. Στις σελίδες του υπάρχουν πολλά στοιχεία ψυχολογίας και ψυχανάλυσης.

- Εχεις κάνει ψυχανάλυση; Ναι, και τα τελευταία χρόνια κάνω ένα μάθημα αυτοπεποίθησης και αυτογνωσίας το οποίο με έχει βοηθήσει πολύ. Είχα πάντα αναζητήσεις. Την ψυχανάλυση την ξεκίνησα με αφορμή τον θάνατο του πατέρα μου και στον δρόμο συνειδητοποίησα ότι είχα πολλά θέματα να λύσω. Για το μάθημα αυτοπεποίθησης και αυτογνωσίας μού μίλησε η αδελφή μου. Μου αρέσει γιατί σε βάζει σε μια διαδικασία να βλέπεις θετικά  τη ζωή όποιες δυσκολίες κι αν περιλαμβάνει. Στο παρελθόν ήμουν ένας άνθρωπος με ανασφάλειες, φοβίες και έφερνα το τέλος του κόσμου για πράγματα χαζά. Τώρα πια, όχι.


- Η 10μηνη αποχή σου από την τηλεόραση σε έκανε να δεις κάποια πράγματα κάτω από άλλη οπτική γωνία; Αποφάσισα, χωρίς φυσικά να κάνω εκπτώσεις στη δουλειά μου, ότι μία επαγγελματική ήττα δεν ισοδυναμεί με το τέλος του κόσμου. Η εμπειρία μου με έχει διδάξει ότι και όλα να τα δώσεις σε μια εκπομπή, αν είναι να μη συνεχιστεί, δεν θα συνεχιστεί. Πέρυσι στο «FTHIS» έδωσα όλο μου τον εαυτό με την κοιλιά στο στόμα, παλέψαμε για το ακατόρθωτο, επιβιώσαμε σε τρεις δύσκολες ζώνες με πολλές αλλαγές και πήγαμε πολύ καλά. Μέσα μου περίμενα ότι θα συνεχιστεί. Το πίστευα. Υστερα από τόσο κόπο και προσπάθεια τα είχαμε καταφέρει. Αλλά δεν συνεχίστηκε. Ηταν να γίνει, έγινε, και δεν το πήρα προσωπικά.

- Απογοητεύτηκες; Οχι, αλλά στενοχωρήθηκα. Ωστόσο βγήκα γρήγορα από αυτή την ψυχολογία, γιατί το μόνο που έκανε ήταν να δηλητηριάζει τη διάθεσή μου. Μίλησα με τους ανθρώπους του καναλιού, μου εξήγησαν ότι δεν ήταν κάτι προσωπικό, άλλωστε και οι δύο δουλειές μου είναι στον όμιλο ΑΝΤ1. Μετά, στα τέλη Οκτωβρίου, έμαθα ότι ήμουν έγκυος κι αυτό τελείωσε μέσα μου. Και όπως φαίνεται, έγινε για καλό.

- Η δεύτερη εγκυμοσύνη ήταν κάτι που είχες προγραμματίσει; Οχι μόνο δεν το είχα προγραμματίσει, αλλά ούτε το φανταζόμουν. Οταν το κατάλαβα αισθάνθηκα χαρούμενη και ευλογημένη γιατί κατά το παρελθόν έχω βιώσει δύο αποβολές. Τους τρεις πρώτους μήνες δεν το πολυσκεφτόμουν και είχα αποφασίσει ότι θα αρχίσω να ονειρεύομαι όταν ο γιατρός μού πει ότι όλα πηγαίνουν καλά. Μόλις μου το είπε, τότε έκανα τη μικρή εικόνα στο μυαλό μου.

- Τι όνομα θα δώσεις στο κοριτσάκι σου; Θα προτιμούσες αγόρι; Είμαστε παραδοσιακοί και θα πάρει το όνομα της πεθεράς μου, Μαίρη. Για να είμαι όμως 100% ειλικρινής, ήθελα αγοράκι για να τιμήσω τον πεθερό μου. Το πρώτο μωρό που είχαμε χάσει ήταν αγοράκι και τότε ζούσε ο πεθερός μου και είχε στενοχωρηθεί πολύ. Υστερα από μερικούς μήνες έφυγε από τη ζωή και του είχα πει: «Μην ανησυχείτε, κύριε Γιάννη, θα κάνουμε ένα αγοράκι και θα είναι ο Γιάννης μας». Αλλά, δυστυχώς, αυτό δεν προγραμματίζεται.

- Θα σκεφτόσουν και τρίτο παιδί; Προς το παρόν όχι γιατί θέλω να απολαύσω αυτά που έχω. Να το βιώσω και να αφιερώσω όσο περισσότερο χρόνο μπορώ στα δύο κοριτσάκια μου. Ωστόσο δεν αποκλείω τίποτα για το μέλλον.

- Πόσο άλλαξε η ζωή σου με τη Νάγια; Πλέον λέω ότι υπάρχει η ζωή πριν και μετά τη Νάγια. Είναι το κάτι άλλο, και παρότι το ζω μόνο 10 μήνες, είναι λες και υπήρχε πάντα κάπου δίπλα μου. Ξυπνάω και η πρώτη μου σκέψη είναι για εκείνη, όχι για τον εαυτό μου ή τον σύντροφό μου. Οι δικές της ανάγκες, τα θέλω της, το χαμόγελό της είναι πάνω απ’ όλα. Με κοιτάει με το βλέμμα της και ξεχνάω τα πάντα. Η καθημερινότητά μου άλλαξε. Μέχρι και το μεσημέρι που έφευγα για το ραδιόφωνο ξυπνούσαμε μαζί, παίζαμε, την τάιζα. Ο,τι και να πω θα ακουστεί ροζ, άσ’ το. (γέλια)

- Ο Θέμης Σοφός είναι ενεργός πατέρας; Ναι, είναι πολύ ενεργός παρότι δουλεύει πολύ. Μάλιστα το βράδυ αν κλάψει θέλει να πηγαίνει εκείνος να τη δει έστω και για μερικά δευτερόλεπτα. Οσο για τα Σαββατοκύριακα, γίνεται καβγάς όταν πηγαίνω να κάνω κάτι γιατί θέλει να αναπληρώνει τον χρόνο που δεν έχει τις καθημερινές.

- Πότε σκοπεύεις να κάνεις τη βάφτιση της Νάγιας; Αρχικά ήταν να γίνει την άνοιξη, αλλά μετά έμεινα έγκυος. Είπαμε να γεννηθεί με το καλό το δεύτερο μωρό μας και βλέπουμε. Υπολογίζω να το προγραμματίσω από Σεπτέμβριο, ενώ σκέφτομαι μήπως κάνω διπλή βάφτιση. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...