Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Πάει ΑΝΤ1 τελικά ο Άκης Πετρετζίκης;

«Δεν είμαι από αυτούς που θα το παίξουν καλοί στο κανάλι τους ούτε απ’αυτούς που θα πουν ότι έχουν προτάσεις από παντού για να δημιουργήσουν “θέμα”»


Για το αν τελικά θα «μετακομίσει» στον ΑΝΤ1, όπως γράφεται στον τύπο εδώ και μερικές ημέρες, απάντησε ο Άκης Πετρετζίκης στην εκπομπή «Μες Στην Καλή Χαρά».


«Δεν έχω μιλήσει με κανέναν απ’τον ANT1. Πριν από δύο χρόνια μόνο με τον κύριο Χόλαντ που υπήρχε μια πρόταση. Αν μιλούσα, θα το έλεγα. Δεν είμαι από αυτούς που θα το παίξουν καλοί στο κανάλι τους ούτε απ’αυτούς που θα πουν ότι έχουν προτάσεις από παντού για να δημιουργήσουν “θέμα”», είπε ο chef θέλοντας να δώσει «τέλος» στις φήμες.

Όταν ρωτήθηκε τόσο για τον Γιώργο Λιάγκα, όσο και για τον Πέτρο Κωστόπουλο, ο Άκης Πετρετζίκης είπε: «Με τη Φαίη ένιωθα ότι μάθαινε περισσότερα όταν ήταν δίπλα μου, γιατί δεν έχει τόσες γνώσεις. Ο Πέτρος απ'την άλλη βοηθάει περισσότερο, παρεμβαίνει γιατί γνωρίζει. Είναι και σαν άνθρωπος παρεμβατικός, όχι μόνο στη μαγειρική του. Τον συμπαθώ πολύ».

Ενώ κλείνοντας είπε πως όταν ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά αποφάσισαν να μετακομίσουν στον ΑΝΤ1 τον ενημέρωσαν καθώς αυτό ήταν κάτι που τους είχε εκφράσει και ο ίδιος. «Τους είχα πει πως όταν αποφασίσουν κάτι θα ήθελα να μου το πουν, όχι για να με πάρουν μαζί, απλά για να γνωρίζω.Ο Γιώργος και η Φαίη στάθηκαν πολύ ωραία απέναντί μου. Μου μίλησαν και μου το είπαν ότι θα κάνουν αυτό, ότι θα πάνε στον ΑΝΤ1. Μου είπαν να κάνω ό,τι θέλω, δεν με τράβηξαν ούτε προσπάθησαν να με πάρουν με το ζόρι», σημείωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...