Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Άση Μπήλιου: «Έχω μια σταθερή σχέση εδώ και 22 χρόνια»

Για τον άνθρωπο που έχει στο πλευρό της εδώ και 22 χρόνια αλλά και για τον γάμο που ακόμη δεν έχει σκεφτεί να κάνει, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της η Άση Μπήλιου.

 
«Η αλήθεια είναι πως έχω μια σταθερή σχέση εδώ και 22 χρόνια. Είναι σχέση ζωής. Μπορεί να μην είναι ο έρωτας και το χτυποκάρδι του πρώτου χρόνου, αλλά είναι αληθινή αγάπη.
Είναι το «νοιάξιμο» του ενός για τον άλλο. Και δεν περίμενα πως θα έκανα λάθη σε αυτήν τη σχέση. Δεν φανταζόμουν ότι θα ερχόταν στιγμή που θα πλήγωνα τον άνθρωπο που υπεραγαπώ. Το έκανα όμως και αναλαμβάνω όλη την ευθύνη. Αλλά όταν μια σχέση είναι δυνατή, ακόμα και αν περνά μια κρίση, στέκεται όρθια. Και στάθηκε», λέει στο περιοδικό Εγώ.

 Όσο για τους λόγους που ακόμη δεν έχουν ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας;

«Ίσως έπαιξε ρόλο το γεγονός πως έχασα τους γονείς μου πολύ νωρίς, σε μικρή ηλικία. Βίωσα ανασφάλεια, μοναξιά και πέρασα από διάφορες φάσεις, ακόμα και από τη σκέψη: «Και αν πάθω κάτι εγώ και βρεθεί το παιδί μου σε μια θέση αντίστοιχη με τη δική μου;» Παρ' όλα αυτά, δεν νιώθω σε καμία περίπτωση αυτό που λένε «λειψός» άνθρωπος. Δεν βλέπω τα παιδιά των φίλων μου και ζηλεύω. Μπορεί σε πέντε χρόνια να το επιθυμήσω. Και αν δεν καταφέρω να κάνω, ίσως να υιοθετήσω. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...