Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Μιχάλης Μαρίνος: «Μπορώ να συγχωρέσω την απιστία αλλά όχι την προδοσία»

Ο Μιχάλης Μαρίνος σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε ότι έχει συγχωρέσει απιστία και εξήγησε τους λόγου που θα το ξαναέκανε.


«Φιλοδοξία μου είναι να συγχωρώ τις αδυναμίες της ανθρώπινης φύσης. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, μπορώ να συγχωρέσω την απιστία-και το έχω κάνει κιόλας- αλλά όχι την προδοσία. 


Δεν θα ανεχτώ λ.χ. να με κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα μου. Αλλά, επειδή αντιμετωπίζω με ρομαντισμό τις σχέσεις μου και ζω με την ιδέα να βρω το άλλο μου μισό, με το οποίο θα μοιραστώ το υπόλοιπο της ζωής μου, θεωρώ επιβεβλημένο να κατανοώ τα λάθη που μπορεί να προκύπτουν», δήλωσε στο περιοδικό «DownTown της Κύπρου». Πώς όμως μπορεί να διατηρήσει κάποιο την ψυχραιμία του γνωρίζοντας ότι υπάρχει τρίτο πρόσωπο; «Δεν είναι μία εύκολη διαδικασία. Ζορίστηκα, έβαλα τα πράγματα κάτω, τα ζύγισα και πήρα τις αποφάσεις μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...