Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Μιμή Ντενίση: «Ο Σωτήρης ήταν, είναι και θα είναι ο άνθρωπός μου»

Μέχρι πρότινος κυκλοφορούσαν φήμες περί επανασύνδεσης της Μιμής Ντενίση με τον Σωτήρη Πολύζο, τώρα μιλάει και η ίδια η ηθοποιός για τα βαθιά συναισθήματα που τρέφει για τον δημοσιογράφο.


«Ο Σωτήρης είναι η οικογένειά μου» δήλωσε η Μιμή Ντενίση και συνέχισε στη real: 


« Ήταν, είναι και θα είναι άνθρωπος της ζωής μου. Έχουμε εξαιρετική σχέση – από τις σημαντικότερες που είχα ποτέ... Ανήκει στα υπέροχα πλάσματα που χαίρομαι να είναι κοντά μου και κοντά στην κόρη μου, την Μαριτίνα που λατρεύει, όπως άλλωστε τον λατρεύει κι εκείνη. Ήταν και θα είναι πάντα ο μπαμπάς της, κι αυτό με κάνει ευτυχισμένη».
Δηλώσεις όμως κάνει και ο Σωτήρης Πολύζος ο οποίος λέει για τη σχέση που έχει με την ηθοποιό αλλά και την υιοθετημένη κόρη της Μαριτίνα: «Η Μαριτίνα είναι η κόρη μου, αυτό δεν θα σταματήσει ποτέ να ισχύει και μαζί με την Μιμή είναι η οικογένειά μου. Η δική μας σχέση φεύγει από το κλασικό μοντέλο της σχέσης δύο ανθρώπων και αυτό μπορεί να μην είναι αντιληπτό από όλους. Είναι ένα μοντέλο που σε εμάς δίνει χαρά και ισορροπία. Και έχει αξία το περίγραμμά της που είναι απόλυτα ξεκάθαρο μεταξύ μας. Δεν χρειάζεται συνεπώς να είναι και δημόσια τόσο ξεκάθαρο. Ο χρόνος θα δείξει αν θα είμαστε μαζί. Το θέμα είναι να είμαστε πάρα πολύ καλά μαζί και ευτυχισμένοι» δήλωσε ο δημοσιογράφος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...