Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Η Βέρα Μπούφη «αδειάζει» το «The Voice»: «Πάλι καλά που με αναγνώρισε ο Ρέμος και γύρισε» [video]

Η Βέρα Μπούφη στον Θέμη Γεωργαντά στα backstage του "The voice" δε δίστασε να πει...


«Είναι λίγο περίεργο. Στην αρχή δεν αγχώθηκα. Ευτυχώς ο Ρέμος γύρισε γιατί με αναγνώρισε. Κατάλαβε από τη φωνή μου ότι είμαι εγώ».


Ενώ σήμερα η 25χρονη νεαρή τραγουδίστρια είπε ότι ο Ρέμος δεν είχε ιδέα ότι θα πάει στο «Voice»: «Δήλωσα συμμετοχή στο show πολύ πριν μάθω ποιοι είναι οι coaches. Και ήθελα να πάω για να δείξω πως δεν είμαι απλά η ανιψιά της Άννας Βίσση. Στον Αντώνη Ρέμο δεν το είχα πει. Δεν μου αρέσει να ζητάω.


Στη θεία μου, το είπα λίγες ημέρες πριν πάω στο Voice. Δεν μπήκε στη διαδικασία να πει κάτι στον Αντώνη Ρέμο. Είναι άνθρωπος του δίκαιου και του σωστού».

Τέλος για την Δέσποινα Βανδή που δεν γύρισε δήλωσε στο Πρωινό: «Θα χαιρόμουν πολύ αν γυρνούσε η Δέσποινα Βανδή. Η Άννα δεν έχει κόλλημα με τη Βανδή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...