Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Τι είχε πει η Αλεξάνδρα Ούστα για την περιπέτεια υγείας του Σάκη Μπουλά λίγες μέρες πριν;


Στο entertv και στον Αλέξανδρο Κούρτη είχε μιλήσει πριν λίγες μέρες, με αφορμή την παράσταση «Πνιγμονή» όπου πρωταγωνιστεί αυτή τη σεζόν, η Αλεξάνδρα Ούστα.



Η νεαρή σύντροφος του Σάκη Μπουλά, που βρισκόταν μέχρι την τελευταία στιγμή στο πλευρό του στηρίζοντας τον και δίνοντας του δύναμη στην μεγάλη μάχη που έδωσε με την επάρα νόσο, μίλησε για την περιπέτεια υγείας του αγαπημένου της και τον τρόπου που διαχειρίστηκαν αυτήν τα media.


«Από μικρή με μάθανε τα «εν οικώ μη εν δήμω», δυστυχώς όμως σε μια κοινωνία δε μπορούν να έχουν όλοι την ίδια παιδεία…» είχε σχολιάσει χαρακτηριστικά η όμορφη ηθοποιός για την προβολή που δέχθηκε η προσωπική της ζωή και η σχέση της με τον αγαπημένο κωμικό ηθοποιό και ερμηνευτή.

Θεωρείς σε ένα βαθμό ανήθικο το να πατούν κάποιοι πάνω σε ένα πρόβλημα υγείας για να βγάλουν «θέμα»;

«Δεν υπάρχει ακόμα λέξη για να τους χαρακτηρίσω, θα αρκεστώ να πω πως είναι τουλάχιστον χυδαίο. Όπως έχω ξαναπεί κανένας δε φύτρωσε απλά σε αυτή τη ζωή, όλοι έχουμε μια μάνα, ένα πατέρα, έναν αδελφό, κάποιον που να νοιαζόμαστε. Το να σφετερίζεσαι το πρόβλημα υγείας του διπλανού σου προκειμένου να βγάλεις από λίγα μέχρι πολλά χρήματα, θεωρώ ότι είναι πολύ κακό κάρμα.»

Υπό άλλες συνθήκες θα ήσουν πιο χαλαρή να μιλήσεις για την ζωή σου και για την σχέση σου ή είναι κάτι που δεν σε ενδιαφέρει;

«Όχι, δε με αφορά και δε με ενδιαφέρει να μιλάω για τη σχέση μου, αυτό είναι δικό μου και το μοιράζομαι με τον σύντροφο μου. Για τη ζωή μου γενικά έχω μιλήσει και μιλάω όσο πιστεύω ότι χρειάζεται.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...