Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Αγγελική Νικολούλη: «Έχω δεχτεί προτάσεις για το DWTS και το Just the two of us»

Η Αγγελική Νικολούλη έχει δεχτεί προτάσεις για να συμμετάσχει σε shows όπως είναι το DWTS ή το Just the twο of us.


«Μου το έχουν προτείνει αρκετές φορές και έχω αρνηθεί. Δεν νιώθω την ανάγκη να το κάνω. Κάποια στιγμή μπορεί να νιώσω ότι μου αρέσει ότι θέλω να το κάνω αλλά προς το παρόν δεν επιθυμώ κάτι τέτοιο. Στην ιδιωτική μου ζωή θα χορέψω, θα τραγουδήσω
με την παρέα μου αλλά μέχρι εκεί. Δεν θέλω να νιώθω κριτικά μάτια πάνω μου. Άλλωστε μην ξεχνάς ότι πριν από 17 χρόνια είχα πρώτη τσαλακώσει εγώ την εικόνα μου στο «Μπράβο» τραγουδώντας και χορεύοντας όταν κανείς δημοσιογράφος τότε δεν τολμούσε να κάνει κάτι τέτοιο» τόνισε στο TV Ζάπινγκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...