Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Ελένη Μενεγάκη: «Ο γιος μου, μου είπε ‘ρε μάνα, γιατί με ξεφτιλίζεις;’»

Δεν είναι λίγες οι φορές που η Ελένη Μενεγάκη μοιράζεται με το κοινό αλλά και την τηλεοπτική της ομάδα, περιστατικά που αφορούν τη ζωή της και κυρίως αστεία γεγονότα με τα παιδιά της!


Αυτό έκανε και σήμερα το πρωί, όταν άρχισε να περιγράφει ένα σκηνικό με το γιο της!


«Ο γιος μου όποτε έχει γιορτή, γενέθλια και τον ρωτάω τι δώρο θέλει μου λέει μια μπάλα. Πριν δέκα μέρες πήγα να πάρω φόρμες για τα κορίτσια μου και λέω ας του πάρω μια μπάλα. Είχε εκατοντάδες. Εγώ διαλέγω με χρώμα. Βρήκα μια και την πήρα», ανέφερε στην εκπομπή της και συνέχισε: «Πάω σπίτι, γυρνάει το παιδί, του λέω χαρούμενη πήγαινε πάνω να δεις τι σου πήρα. Κατεβαίνει με τα μούτρα κάτω και μου λέει "Είναι αστεία αυτά τώρα; Είναι αστεία; Της Μanchester τη μπάλα μου πήρες; Σε μένα τον Ολυμπιακό; Πώς θα πάω σχολείο με αυτή; Με ξεφτιλίζεις;"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...