Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Ο γεωπόνος από το «Κάτω Παρτάλι» μιλά για το «μυστικό» της σειράς!

Ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης ήταν καλεσμένος στο «Όλα Τρέλα» και μεταξύ άλλων μίλησε και για τη σειρά, Κάτω Παρτάλι που σαρώνει σε νούμερα τηλεθέασης.


«Αυτή η εποχή είναι εποχή μουστακίου! Το μουστάκι δείχνει τον δρόμο. Ο άντρας πρέπει αυτή την εποχή να είναι σταράτος. Μια κουβέντα, τέλος», είπε χαρακτηριστικά ο γεωπόνος του «Κάτω Παρτάλι»!


Και πρόσθεσε: «Έξω από πλάκα, νομίζω ότι είναι εποχή αυθεντικότητας. Αναζητούμε μια αυθεντικότητα που έχουμε χάσει και υιοθετούμε αυτή την περίοδο τέτοια στοιχεία που θυμίζουν λίγο εποχές που έχουμε δει από φωτογραφίες. Οι πατεράδες μας μουστάκια είχαν όταν ήταν νέοι. Και έναν τύπο ντυσίματος πιο απλό, πιο αυθεντικό. Αυτό θέλω να πω».
Όσο δε για τη σειρά είπε: «Το ότι βρέθηκα στο «Κάτω Παρτάλι» ήταν μία πολύ ευτυχής συνάντηση. Με τον Λευτέρη τον Παπαπέτρου καταρχάς και με όλο το team αυτό νιώθω πολύ τυχερός, γιατί εγώ σαν πρώτο... παρτάλι στη ζωή μου βρέθηκα στον τόπο του εγκλήματος, στα μέρη μου».
Ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης δήλωσε: «Εμείς εκεί στο Κάτω Παρτάλι έχουμε μια ιδέα έτσι πολύ ρομαντική για την εποχή μας. Και νομίζω ότι τη χρειάζεστε και στην Αθήνα αυτή την αντίληψη για να γυρίσουμε στα πιο φυσικά Θέμο μου, στα πιο απλά», προσθέτοντας: «Το Κάτω Παρτάλι είναι μια κοινωνία που σε πρώτη φάση φαίνεται ότι είναι κάτι, αλλά είναι κάτι άλλο και ο ρόλος μου λοιπόν. Κάτι άλλο κρύβουν αυτοί οι τύποι εκεί πέρα, κρύβουν ένα μυστικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...