Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Μελέτη για Λίτσα Πατέρα: «Έβαλα τα κλάματα, της πήγα δώρο... δεν μου απάντησε ποτέ»!

Οι άγνωστες πτυχές της κόντρας των δύο γυναικών: «Το κεφάλαιο Λίτσα με είχε στεναχωρήσει πάρα πολύ»...


Σε νέες αποκαλύψεις για τα χρόνια που ήταν στον Πρωινό Καφέ πέρασε σήμερα η Ελεονώρα Μελέτη. Μετά τα όσα ανέφερε χθες για την περίοδο που δεν την άφηνε ο ΑΝΤ1 να μπει σε μαγαζί που ήταν ήδη μέσα η Ελένη Μενεγάκη, σειρά είχε η κακή σχέση της με την Λίτσα Πατέρα.


Όταν οι συνεργάτες της ανέφεραν ότι η αστρολόγος είχε πει «δυστυχώς» για τη συνεργασία τους, η Ελεονώρα άρχισε να περιγράφει με λεπτομέρειες τι είχε βιώσει τότε...

«Το κεφάλαιο Λίτσα με είχε στεναχωρήσει πάρα πολύ όταν ήμουν στον Πρωινό Καφέ. Ποτέ δεν έμαθα αν όντως υπήρχε κάτι και τι ήταν αυτό. Και προσπάθησα να την πλησιάσω και κλάματα έβαλα από τη στεναχώρια μου και πόρτα της χτύπησα και δώρο της πήρα και γράμμα της έγραψα... Της ζήτησα να μου εξηγήσει αν έχω κάνει κάτι άθελά μου. Συζητούσα με τους ανθρώπους της παραγωγής μήπως εγώ έχω κάνει κάτι, κανείς δεν μπορούσε να μου απαντήσει. Ποτέ δεν έμαθα, ποτέ δεν μου λύθηκε η απορία».

Η παρουσιάστρια τόνισε: «Τις προσπάθειές μου εγώ τις έκανα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να θέλει ή να μην θέλει έναν άνθρωπο δίπλα του. Πραγματικά την αγαπάω και έχω πληγωθεί...» και κάλεσε την Λίτσα Πατέρα αν επιθυμεί να πάει ως καλεσμένη στο Μελέτησέ το για να συζητήσουν on air.

zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...