Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Γιάννης Ζουγανέλης: «Αυτό που έκανα δεν θα μου το συγχωρέσει ποτέ η γυναίκα μου»

Ο Γιάννης Ζουγανέλης έχει λατρεία στην κόρη του. Τι είναι όμως αυτό που θεωρεί πως η γυναίκα του δεν θα του συγχωρήσει ποτέ;

«Είναι ένα θείο πλάσμα. Με έφερε και με φέρνει στα ίσα μου». 

Ημέρα της γέννησής της είναι από τις πιο δυνατές αναμνήσεις του.


 «Καταρχήν, την ωραιότερη μορφή της θηλυκότητας την έχω πάρει από την Ισιδώρα, την ώρα που πήγαινε να γεννήσει. Όταν, όμως, πήγα στο μαιευτήριο, η γυναίκα μου με παρεξήγησε. Κάποια στιγμή, ο γιατρός μας ενημέρωσε πως ο τοκετός θα αργούσε, γιατί το μωρό είχε πάρει ανάποδη θέση. Ήταν κάτι συνηθισμένο, αλλά δεν ήξερα κι ανησύχησα τόσο, που έφυγα από το μαιευτήριο για να πάω να φέρω τη μάνα μου, καθώς τότε δεν υπήρχαν κινητά τηλέφωνα. Αυτό νομίζω πως δεν μου το συγχώρεσε ποτέ η Ισιδώρα!» λέει ο ίδιος στο περιοδικό People.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...