Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Αντώνης Ρέμος: Με πόρωσε ο Αλιάγας για το «The Voice»

«Και για όσους κατέκριναν τη συμμετοχή μου λέγοντας, “τι δουλειά έχει ο Ρέμος σε reality;”, εξηγώ πως είναι μια άλλη κατάσταση αυτό το παιχνίδι»


Για τις δυσκολίες που πέρασε τον τελευταίο καιρό, το  «The Voice», τη συνεργασία του με την Άννα Βίσση στο «Pantheon», αλλά και τη σχέση του με τη «νύχτα» μίλησε στην τελευταία του συνέντευξη ο Αντώνης Ρέμος.


«Αν θες να δεις το μέλλον σου, πρέπει να μπορείς να το σχεδιάσεις. Έκανα πολύ μεγάλη προσπάθεια να ανασυγκροτήσω τις δυνάμεις μου και να μπορώ ξανά να σκέφτομαι πιο θετικά για το αύριο. Και δόξα τω Θεώ, το καταφέρνω πάλι. Έχω αγωνιστεί πολύ στη ζωή μου, κατάφερα να μην αντιδράσω σε προκλήσεις της στιγμής και συνέχισα να προσπαθώ να μην το βάλω κάτω, ακόμα κι όταν όλα έμοιαζαν βουνό», είπε ο καλλιτέχνης σχετικά με τις δυσκολίες που αντιμετώπισε τα τελευταία χρόνια.

Εξήγησε ακόμα πώς πήρε την απόφαση να πει «ναι» στην πρόταση του ΑΝΤ1 για το «The Voice»: «Μου αρέσει αυτός ο όρος, γιατί αισθάνομαι προπονητής αν θες. Δουλεύουμε μαζί με τα παιδιά, που ξέρω πολύ καλά πώς νιώθουν, γιατί έχω περάσει κι εγώ ακριβώς την ίδια διαδικασία. Είμαι πανευτυχής για τη συμμετοχή μου, διότι με τρελαίνει το ίδιο το “The Voice” και γιατί περιστοιχίζομαι από καλλιτέχνες δίπλα μου και μια ομάδα επαγγελματιών. Καιρό μου περνούσε η ιδέα της τηλεόρασης και ήρθε η κατάλληλη στιγμή τώρα. Καθοριστικό ρόλο πάντως έπαιξε ο φίλος μου ο Νίκος Αλιάγας. Το παρουσιάζει στη Γαλλία με τεράστια επιτυχία και πραγματικά με πόρωσε!».

Όσο για τα talent shows των τελευταίων ετών σε σχέση με το «TheVoice», ο Αντώνης Ρέμος τόνισε: «Εκεί ακούστηκαν ατάκες πραγματικά... της ντροπής. Όταν είσαι πιο έμπειρος σε κάτι είναι πολύ εύκολο να μειώσεις τον άλλον. Τα περισσότερα τέτοιου είδους σόου μέχρι τώρα κατά κύριο λόγο πατούσαν στην αδυναμία των παιδιών ή σε κάποιες αδύναμες ή ιδιαίτερες προσωπικότητες. Το “Τhe voice” θεωρώ πως μουσικά είναι ένα προϊόν που μιλάει σοβαρά, που εστιάζει στη φωνή και όχι σε παρατράγουδα. Και για όσους κατέκριναν τη συμμετοχή μου λέγοντας, “τι δουλειά έχει ο Ρέμος σε reality;”, εξηγώ πως είναι μια άλλη κατάσταση αυτό το παιχνίδι. Πρόκειται είτε για επαγγελματίες που ψάχνουν μια δεύτερη ευκαιρία είτε για νέα παιδιά με ταλέντο που ψάχνουν καθοδήγηση. Δεν θα υπήρχε περίπτωση να χρησιμοποιήσω ποτέ την ειρωνεία ή την επιθετικότητα για να τα προσεγγίσω».

Τέλος, για τη συνεργασία του με την Άννα Βίσση στην παράσταση «Ένα Ή Κανένα», ο Αντώνης Ρέμος επεσήμανε στο περιοδικό «TV Έθνος»: «Ξέρω πώς λειτουργούν πια τα πράγματα στον χώρο. Δεν απαρνήθηκα τη νύχτα, ούτε αποφάσισα να γίνω θεατράνθρωπος! Ο,τι έχω κάνει έως σήμερα το έκανα με αγάπη, την οποία και εισέπραξα εις διπλούν και πιστεύω ότι τόσα χρόνια ήμουν ένα από τα καλύτερα “εργαλεία” των επιχειρηματιών που μέσα από μένα στήριζαν ολόκληρες επιχειρήσεις, δουλειές και οικογένειες εργαζομένων. Νομίζω πως είμαι καλός στη δουλειά μου κι έχω φερθεί εντάξει στις συνεργασίες μου. Απλώς μου δόθηκε η ευκαιρία για κάτι διαφορετικό μαζί με μια φίλη και καλλιτέχνιδα που υπερεκτιμώ, την Άννα Βίσση, για μια παράσταση πολύ όμορφη, πολύ προσεγμένη που και πάλι εστιάζει στη φωνή και τα τραγούδια. Ξέρεις πόσο μεγάλη ικανοποίηση είναι για μένα, που έχω δουλέψει πάντα νύχτα, να μπορώ να βλέπω και ένα άλλο target group, ανθρώπους που ίσως δεν με είχαν δει ζωντανά και ποτέ; Τώρα στο Pantheon σε μια παρέα που έρχεται να σε παρακολουθήσει υπάρχουν τρεις γενιές! Από τον παππού έως το παιδάκι της οικογένειας. Είναι μεγάλη ικανοποίηση και πρόκληση αυτό. Να απευθύνεσαι πραγματικά σε όλο τον κόσμο χωρίς την αναγκαστική λύση του ξενυχτιού ή του κλασικού προγράμματος. Βλέπω και από τις αντιδράσεις της Άννας, που πραγματικά το χαίρεται και το ζει μαζί μου σαν μικρό παιδάκι, ότι φέτος κάνουμε κάτι πάρα πολύ όμορφο και ξεχωριστό».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...