Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Τι ενόχλησε τη Ντορέττα Παπαδημητρίου: Είμαι πολύ θυμωμένη με τα αίσχη που γίνονται

Η Ντορέττα Παπαδημητρίου βρίσκεται φέτος σε δύο συχνότητες: αυτή του ΣΚΑΪ όπου έκανε μέχρι πρόσφατα εκπομπή για γονείς και παιδιά και φυσικά στον ΑΝΤ1, στο Dancing With The Stars. Φαίνεται όμως πως από κάτι την έχει νευριάσει καθώς σε συνέντευξη της έδωσε την εξής απάντηση: «Είμαι πολύ θυμωμένη με τα αίσχη που γίνονται».


Σε συνέντευξη της στο TVBox, η Ντορέττα μίλησε για τη θεατρική παράσταση που βρίσκεται, το κατά πόσο ανταποκρίνεται η Δούκισσα Νομικού, τη χημεία της με τον Αντίνοο Αλμπάνη και την άποψη της για τα πολιτικά.

«Είναι η καταλληλότερη, πιστέψτε με. για την Ωραία Ελένη! Είναι πανέμορφη και πολύ καλή στο κομμάτι της πρόζας» ανέφερε για τη Δούκισσα, ενώ όταν ρωτήθηκε αν έχει τρακ που θα παίζει με τον Αντίνοο Αλμπάνη απάντησε «Καθόλου! Είμαι πολύ χαρούμενη που συνεργάζομαι με ανθρώπους τους οποίους γνωρίζω και είναι φίλοι μου. Με κάνει να νιώθω πιο άνετα.»

Όσο για αν σκέφτεται να ξαναπαντρευτεί: «Δεν είναι στα άμεσα σχέδια μου. αλλά δεν νιώθω κιόλας την ανάγκη να το κάνω». Η άποψη της για την πολιτική είναι γενική και απόλυτη: «Είμαι πολύ θυμωμένη με τα αίσχη που γίνονται. Ως θετικός άνθρωπος όμως πιστεύω ότι θα φτάσουμε κάποια στιγμή στο σημείο της ολοκληρωτικής κάθαρσης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...