Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Χρήστος Σιμαρδάνης: Δεν νιώθω περήφανος που είμαι γκέι [βίντεο]

Μία ξεχωριστή συνέντευξη έκανε σήμερα ο γνωστός ηθοποιός, Χρήστος Σιμαρδάνης, μιλώντας για την προσωπική του ζωή αλλά και τις δηλώσεις στις οποίες είχες προχωρήσει στο παρελθόν να παραδεχθεί ότι είναι ομοφυλόφιλος.


Ο ηθοποιός , με την πιο «χαρακτηριστική φωνή» του Μεγάλου Καναλιού, βρέθηκε σήμερα καλεσμένος του Πέτρου Κωστόπουλου και της Τζένης Μπαλατσινού στο Πρωινό mou και μεταξύ άλλων δήλωσε πως δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ στρέιτ και γκέι ζευγαριών, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Πόσα στρέιτ ζευγάρια είναι κατάμονα στην ουσία;»


Μάλιστα όταν η συζήτηση έφθασε στις παρελάσεις των ομοφυλοφίλων που πραγματοποιούνται τα τελευταία χρόνια, ο κ Σιμαρδάνης είπε: «Δεν νιώθω περήφανος που είμαι γκέι, ούτε εσύ πρέπει να νιώθεις περήφανος που είσαι στρέιτ. Θα μου άρεσε να νιώθω περήφανος για τον εαυτό μου για κάποια ανθρώπινα χαρακτηριστικά μου. Να είσαι περήφανος επειδή είσαι τίμιος, καλός άνθρωπος ή καλός πατέρας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...