Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Γιώργος Λιανός: για Fame Story: « Ήταν ένα χαρτί που έπρεπε να παίξω σωστά»

« Νομίζαμε ότι όλος ο κόσμος περιστρεφόταν γύρω μας»


Ο Γιώργος Λιανός που φέτος είναι στην παρέα του Γιώργου και της Φαίης στο Πρωινό ΑΝΤ1, μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ και τον Πάνο Γιαννακοπουλου για την περίοδο που συμμετείχε στο Fame Story!


Δεν έχει να κάνει με την ηλικία; Εσείς δεν το είχατε στο μυαλό σας όταν συμμετείχατε στο "Fame Story;

''Το είχα περισσότερο με την έννοιας της μουσικής. Το να γίνω γνωστός με απασχόλησε τις τελευταίες εβδομάδες που ήμουν στο παιχνίδι, όταν είχε ήδη συμβεί. Σκεφτόμουν  ότι η αναγνωρισιμότητα που είχα αποκτήσει ήταν έναν χαρτί που έπρεπε να παίξω σωστά για να κάνω αυτό που πάντα ήθελα: τη μουσική!''

Άλλαξε το ''Fame Story'' το χαρακτήρα σας;

''Για  ένα μικρό χρονικό διάστημα. Όλοι ήμασταν αλλαγμένοι. Νομίζαμε ότι όλος ο κόσμος περιστρεφόταν γύρω από εμάς.''

Τώρα που έχετε ζήσει και ξέρετε πως είναι, θα ξαναπηγαίνατε;

''Και ναι και όχι. Θα πήγαινα γιατί μου έδωσε ένα εισιτήριο που ισχύει μέχρι και αυτήν τη στιγμή που μιλάμε. Κάνω ακόμη τη διαδρομή που μου αρέσει. Δεν θα πήγαινα γιατί τώρα είμαι περισσότερο συνειδητοποιημένος και ξέρω πάνω- κάτω τι γίνεται. Τότε είχα μπει ως ΄΄άγραφος χάρτης΄΄. Ήμουν αφελής  και μου άρεσε.''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...