Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Τσιμτσιλή: «Με πληγώνει όλο αυτό που έγινε στα κανάλια με την Φαίη»

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή δεν θέλει ν’ αναφέρεται στο παρελθόν.


Η παρουσιάστρια θέλει να προχωρήσει και ν’ αφήσει πίσω της όλα όσα την έχουν στεναχωρήσει. Ένα από αυτά είναι τα όσα έχουν ακουστεί κατά καιρούς για την σχέση που έχει σήμερα με την Φαίη Σκορδά.


«Από τις προτάσεις που είχα, δεν υπήρξε κάτι που να με κάνει να πω: “πάμε να το κάνουμε”. Είχα τους ενδοιασμούς μου. Για να είμαι, όμως, ειλικρινής, ίσως δεν ήμουν και αρκετά ψύχραιμη εκείνο το διάστημα. Ήμουν αναστατωμένη με τις αλλαγές, γιατί είχα μια άλλη αίσθηση και εντύπωση για το πώς θα πάνε τα πράγματα, ήταν και οι ορμόνες μου στη μέση σε μια φάση υπερδιέγερσης, οπότε… Αλλά ειλικρινά δεν θέλω να τα συζητώ πια όλα αυτά, κουράστηκα. Αυτά έγιναν πέρσι. Είναι 2014. Θέλω να μιλάω για όμορφα, καινούρια πράγματα. Και όλη αυτή η ιστορία που έγινε με εμένα και τη Φαίη άγγιξε το σημείο της υπερβολής, με αποτέλεσμα να γίνουμε βραζιλιάνικο σίριαλ. Με στενοχωρεί και με πληγώνει όλο αυτό. “Κοιτάχτηκαν δεν κοιτάχτηκαν. Μίλησαν, δεν μίλησαν. Φιλήθηκαν, δεν φιλήθηκαν”. Φτάνει», δήλωσε στο people η Σταματίνα Τσιμτσιλή και συνέχισε: «Έχω κάνει κι εγώ εκπομπές που την τρίχα την κάνουν τριχιά και ξέρω πώς είναι. Γι’ αυτό και απάντησα και μια και δυο και τρεις φορές. Αλλά φτάνει. Είχα κάνει κάποιες συζητήσεις, παρόλο που το timing ήταν κακό –ήταν Σεπτέμβρης μήνας όταν συνειδητοποίησα ότι δεν θα συνεχίσω το fthis. Συζητούσα για μια καθημερινή εκπομπή, πολύ πρωινή, που καθαρά για λόγους budget δεν προχώρησε. Όμως όταν κάτι δεν προχωρά δεν έχει νόημα να μιλάς για αυτό».
Η Σταματίνα Τσιμτσιλή βρίσκεται αρκετά χρόνια στον χώρο της τηλεόρασης, αλλά δεν θεωρείται από τις ακριβοπληρωμένες παρουσιάστριες.  «Θεωρώ πως βρέθηκα σε μια εποχή που έπαψαν να υπάρχουν πολλά χρήματα στην τηλεόραση. Κι ενώ γενικά διεκδικώ αυτό που θέλω, αν σε όλα τα άλλα καλύπτομαι και δεν καλύπτομαι στα χρήματα, θα προχωρήσω. Υπάρχουν άνθρωποι που το πρώτο τους κριτήριο είναι το “τι θα πάρω”. Εγώ, αν μου αρέσει το concept, η ομάδα και το περιβάλλον, μπορεί να το κάνω και με μια συμβολική αμοιβή, γιατί έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Θα μου πεις “είναι λάθος”, γιατί από αυτή τη δουλειά ζω. Ίσως γι’ αυτό πάντα έκανα πολλά πράγματα, για να βγάζω χρήματα από διάφορες πηγές». Με τι είδους εκπομπή θα ήθελε να επιστρέψει στην TV; «Επειδή έχουμε περάσει όλοι πολύ δύσκολα σε αυτό το χώρο, με ενδιαφέρει να είμαι σε ένα υγιές περιβάλλον μαζί με μια καλή ομάδα με κέφι και όρεξη για δουλειά. Άλλωστε, το κάθε concept και την κάθε εκπομπή μπορείς να τη φέρεις στα μέτρα σου. Μπορείς να κάνεις μεσημεριανό, που έχει τη ρετσινιά του πιο “κίτρινου”, και να το κάνεις με αξιοπρέπεια, όπως μπορεί να κάνεις πρωινό ή βραδινό και να ξεκατινιάζεσαι χειρότερα και από την πιο “κίτρινη” εκπομπή».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...