Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Αντίδραση Τζώνη Καλημέρη για Καινούργιου: Αν θα κοπεί το Δέστε τους το αποφασίζω εγώ

Η φράση που είχε πει πριν λίγες μέρες σε συνέντευξη της η Κατερίνα Καινούργιου για το Δέστε Τους, ότι θα συνεχιστεί και χωρίς το Νίκο Μουτσινά προκάλεσε την άμεση αντίδραση του διευθυντή προγράμματος του ALPHA, κ. Τζώνη Καλημέρη, ο οποίος έβαλε τα πράγματα στη θέση τους.


Στα μεθεόρτια της παρουσίασης της νέας εκπομπής του Λάκη Λαζόπουλου, το Διά Ταύτα, ο Τζώνη Καλημέρης σχολίασε στην εκπομπή Μελέτησέ Το τόσο τη φημολογούμενη κόντρα Καραβάτου-Σπυροπούλου, αλλά και την επίμαχη δήλωση της Κατερίνας Καινούργιου.


«Εγώ είμαι τεχνοκράτης. Εγώ δεν μπαίνω στη διαδικασία κουτσομπολιού και σχέσεων για μένα μετράνε τα νούμερα και το Μες στην Καλή Χαρά σκίζει» ανέφερε αρχικά και για το Δέστε Τους είπε λακωνικά και με σαφήνεια: «Αν θα κοπεί το Δέστε τους θα το αποφασίσω εγώ και όχι η Καινούργιου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...