Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Έξαλλη Σκορδά και Λίλη με τα σχόλια για το ντύσιμο των Θεσσαλονικιών! Ο Λιάγκας της πέταξε τα χαρτιά!

Η Ιωάννα Λίλη κατέβηκε τη σκάλα του Πρωινό, αλλά η αναλυτική συνομιλία της με τον Γιώργο Λιάγκα και την Φαίη Σκορδά κατέληξε σε καβγά του ζεύγους...


«Εκείνη τη μέρα ο άντρας μου είχε αγώνα, οπότε τι θα έκανε; Θα ερχόταν να συνοδέψει εμένα στη βάφτιση ή να πάει στον αγώνα; Ήταν μια μεγάλη παραφιλολογία! Επειδή τράβηξε αρκετά και είχε αντίκτυπο και στα παιδιά, αναγκαστήκαμε να προβούμε σε νομικές διαδικασίες.», είπε το πρώην μοντέλο για τα δημοσιεύματα που την ήθελαν να χωρίζει από τον Θοδωρή Ζαγοράκη. «Είμαι ερωτευμένη ακόμα με τον άντρα μου και αν μη τι άλλο τον θαυμάζω.», τόνισε.


«Έχει τύχει να με συνοδεύει έξω και μπροστά μου η άλλη να του πετάει τα γαρύφαλα, να βγάζει φωτογραφίες στην αγκαλιά του. Εγώ το χαίρομαι αυτό, γελάω.», είπε περιγράφοντας περιστατικό που είχε τύχει σε έξοδό τους.

Όσον αφορά σε παλαιότερη αισθησιακή φωτογράφιση που είχε κάνει, η Ιωάννα Λίλη σημείωσε: «Δεν μετανιώνω για κάτι Γιώργο. Ήταν στις υποχρεώσεις μου γιατί ήμουν μοντέλο».

Και κάπου εκεί ήρθε η ερώτηση του Γιώργου Λιάγκα που άναψε τα αίματα: «Θεωρώ ότι είσαι από τις κλασικές Θεσσαλονικιές, όπως και η Φαίη, που για να πάτε να πάρετε τσιγάρα από τη γωνία θα ντυθείς grande. Τη Φαίη την έχω κάνει Αθηναία...».

Έξαλλη η Φαίη Σκορδά είπε: «Με έχεις κάνει εσύ Αθηναία; Πας καλά; Όποιος άντρας ασχολείται με το τι φοράει η γυναίκα του χάνει το ανδρικό του».

«Άμα βγει η άλλη με το αυτό έξω...», μουρμούρισε ο παρουσιαστής.

Κι ενώ οι τίτλοι τέλους έπεφταν ο Γιώργος πέταγε τα χαρτιά του στην Φαίη και το αντίστροφο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...