Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Μαρία Ηλιάκη: «Ο αδερφός μου έχει να μου τηλεφωνήσει τρεις μήνες»

Η Μαρία Ηλιάκη ήταν καλεσμένη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη! Η παρουσιάστρια μεταξύ άλλων μίλησε και για τον αδερφό της, Σπύρο, με τον οποίο έχει δέκα χρόνια διαφορά!


Η Μαρία τόνισε πως αγαπιούνται παρόλο που δεν έχουν και τόσο στενή επαφή... Μπορεί να αγαπιούνται, αλλά δεν καταλαβαίνονται! «Δεν πολυκαταλαβαινόμαστε... ο καθένας είναι στον δικό του κόσμο... Τις προάλλες με πήρε τηλέφωνο στην εκπομπή, τον πήρα στο διάλειμμα... του είπα τι θες και μου είπε:

 «Είμαι σ' ένα μαιευτήριο και γεννάει μια φίλη μου και θέλω να της πεις «γεια» και του λέω «έχω εκπομπή» και έχει να με πάρει τρεις μήνες από τότε» τόνισε η Μαρία στην Ελένη!

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...