Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Η κοροϊδία του Κώστα Βουτσά στο Νίκο Ορφανό: Ορφανός από μάνα και πατέρα;

Ο Κώστας Βουτσάς βρέθηκε σε πρωινή εκπομπή και κορόιδεψε τον Νίκο Ορφανό που πριν από λίγο καιρό είχε ανάψει φωτιές με τις δηλώσεις του.


«Η κατάσταση θ’ αλλάξει με την οριστική απόσυρση των ραμολιμέντων που περιφέρονται από δω κι από κει και νομίζουν πως παίζουν. Έχω μπουχτίσει να βλέπω γέρους.» είχε πριν από λίγες εβδομάδες ο Νίκος Ορφανός πυροδοτώντας αντιδράσεις.


Ο Κώστας Βουτσάς βρέθηκε στην εκπομπή «Το Πρωινό» και απάντησε με καυστικό τρόπο στον Νίκο Ορφανό. Όταν του ζητήθηκε να εκφράσει την άποψη του για τον νεαρό ηθοποιό, ο κ. Βουτσάς απάντησε: «Δεν τον ξέρω για να είμαι ειλικρινής. Όταν μου είπαν Ορφανός, είπα από μάνα και πατέρα; Δεν τον ξέρω! Αυτό είναι ένα διεθνές παιχνίδι των ασήμαντων και των λίγων για επιτυχία. Λένε ας πούμε, ο Brad Pitt είναι gay, η Angelina Jolie είναι λεσβία και αρχίζουν να βγαίνουν. Είπε ο Γιώργος Λιάγκας ότι αυτός είναι, είπε ο Γιώργος Λιάγκας ότι αυτός είναι. Γίνεται γνωστός! Η ασημαντότητα παραμένει, δεν μπορείς έτσι να γίνεις πρώτος ή να πετύχεις στην δουλειά σου! Εγώ δεν τον ξέρω τον άνθρωπο καθόλου, το είπε, εντάξει δεν νομίζω να αφορά εμένα. Εγώ δεν το δέχομαι για μένα. Παίζει ένα έργο ” Οίκος Ευγηρίας” που είναι πολύ ωραία παράσταση. Τι θα βάλεις; Νέους; Είναι ντροπή αυτό που έκανε. Θα συνεχίσω να παίζω για τα επόμενα 20 χρόνια το έχω κανονίσει με το χάρο. Υπάρχουν ρόλοι που πρέπει να τους παίξουν μεγάλοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...