Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

VIDEO - Ο Γιώργος Λιάγκας έκανε πρόταση στον Χρήστο Σαντικάϊ να τον βοηθήσει!

Ο Χρήστος Σαντικάϊ ήταν καλεσμένος στο «Πρωινό» και μίλησε για την συμμετοχή του στο «Voice», και το «κακό» που του έκαναν τα εκκλησιαστικά τραγούδια με τα οποία τον γνωρίσαμε.


«Μου έκανε κακό αυτό. Τώρα το βλέπω!» τόνισε. Όσο για το Τhe Voice είπε: «Δεν ήμουν εγώ στο τραγούδι. Έκανα πολλά φάλτσα».

Μάλιστα αποκάλυψε πως είχε συναντηθεί στο mega με τον Σταμάτη Γονίδη, ο οποίος του είπε: «Ο Γονίδης μου είχε πει, πως κάποια μέρα θα πας πολύ μπροστά!»
Ο Χρήστος Σαντικάι μεταξύ άλλων δήλωσε: «Δεν έχω επιδιώξει να δουλέψω ως τραγουδιστής. Με έχουν στο μυαλό τους ως το παιδί που τραγουδούσε εκκλησιαστικά»! Ο 19χρονος δουλεύει ως σερβιτόρος στο Fever και ο Γιώργος Λιάγκας του έκανε και πρόταση on air να τον βοηθήσει!

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...